Service Management Implementation Engineer Benelux (ESAS)

Functieomschrijving

Ben jij een echte duizendpoot? Je bent gemotiveerd, zelfstandig en communicatief sterk. Als je op al deze zaken ja kan antwoorden, reageer dan snel op onze vacature met jouw motivatie!


Als Service Management Implementation Engineer:

  • Breng je processen in kaart en implementeert deze in de toolings.
  • Denk je proactief mee over operationele verbeteringen en uitwerken van voorstellen hieromtrent.
  • Sta je in voor de documentatie en het overbrengen naar de business.
  • Lever je support op de realisaties via het ticketing systeem (4me).


Dit ga je doen:

Ben je betrokken bij processen, projecten, onderhoud van functionaliteit en het leveren van support bij de geleverde oplossingen. Voor deze projecten breng je de procesflows, requirements, etc in kaart en ben je verantwoordelijk voor de realisatie ervan. Deze projecten kan je zowel zelfstandig als in teamverband tot een goed einde brengen. Je hebt een oog voor zaken die volgens jou voor verbetering vatbaar zijn en durft dit ook aankaarten bij de betrokken departementen of PM. Je hebt een zeer sterke ‘can-do’ mentaliteit en kan goed omgaan met deadlines en hoge verwachtingen.

Functievereisten

Wij bieden:

  • Een uitdagende job.
  • Je staat centraal in een groeiende omgeving.
  • ESAS biedt veel variatie en een tal van opleidingen en doorgroeimogelijkheden.
  • Je werkt in een 40-urenstelsel waardoor je geniet van 12 ADV dagen.
  • Een contract van onbepaalde tijd met een aantrekkelijk salarispakket aangevuld met voordelen.


De ideale kandidaat:

  • Heeft kennis van HTML en CSS, JavaScript / JQuery.
  • Heeft kennis van ticketing tools (bv Remedy, 4ME,…) is een pluspunt.
  • Is bekend met Office 365 en Visio.
  • Kan procesmatig werken, zowel zelfstandig als in een team.
  • Is communicatievaardig, leert snel bij en is een gemotiveerde “self-starter”.
  • Is in staat om verschillende taken tegelijk uit te voeren onder beperkte supervisie.
  • Is stressbestendig en kan werken onder druk.
  • Beschikt over analytische en probleemoplossende vaardigheden.
  • Staat open om nieuwe applicaties te gebruiken.
  • Is bereid om te reizen tussen België en Nederland.


Wie is ESAS:

ESAS startte in 2000 als een conventionele leverancier van infrastructuurdiensten maar evolueerde geleidelijk naar een brede aanbieder van diensten rond smart devices. Vandaag omvat het dienstenaanbod field services, remote services, outsourcing en infra werken via verschillende zusterondernemingen in NL en BE, waaronder Spitters.


Enthousiast?

Solliciteer dan op deze vacature óf neem direct contact op met Tom van der Aa via tom.vanderaa@esas.eu